zaterdag 30 april 2011

Mijn eerste markt...!

Lieve allemaal,

Vandaag heb ik voor het eerst op de koninginnenmarkt gestaan met mijn 'creabeja-spulletjes'. Het was erg leuk, maar om eerlijk te zijn ben ik nu wel even moe...! De foto's houden jullie dan ook nog even te goed, morgen zal ik een uitgebreid bericht maken om jullie weer helemaal bij te praten.

De afgelopen 2 weken ben ik erg druk geweest om alles voor te bereiden en zelfs tijdens onze vakantie vorige week ben ik lekker bezig geweest.

Ik ga zo langzaam aan mijn bedje opzoeken, maar ik wil jullie nog 1 ding melden, ik heb vorige week mijn zeer gewilde spiegelreflexcamera gekocht! En oh... wat zijn we er blij mee! We hebben al prachtige foto's gemaakt en zijn flink aan het oefenen geslagen. Het is de Canon Eos 350d geworden en hij bevalt tot nu toe super!

Tot morgen,

Groetjes Janneke

3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de foto's,slaap lekker
    groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je dag zo goed verlopen is, we kijken
    uit naar de foto's.
    Die moeten wel heel mooi zijn met
    je nieuwe camera!!

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad! Kan me voorstellen dat je helemaal op bent na zo een intensieve dag!
    Ben benieuwd naar de foto's en het uitgebreide verslag!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen