vrijdag 8 april 2011

Oma's aan de top

Even iets totaal anders. Even geen stofjes, geen stapel op vrijdag, geen opgeknapte meubeltjes, maar een lied, want morgen is het dan eindelijk zover... Mijn moeder's feestje! We hebben er erg naar uit gekeken en zijn nog druk bezig met de voorbereidingen. Op 3 locaties moet van alles klaar gezet en versierd worden, ook hier bij ons thuis. Voor 's avonds tijdens het feest hebben we als kinderen een tekst geschreven op een bestaand lied van K3 (mijn dochters favoriet!), om vast een voorproefje te geven komt 'tie hier:

(Op de wijs van 'Oma's aan de top' van K3)
Elsje, als het weer feest is.
Ben jij er altijd bij.
Ik wil niet meer naar huis toe.
Want ik wil bij je blijven

Elsje, als je geweest bent.
Voel ik me toch zo blij
Vo-oral die leuke ja-aren.
Krijg jij een tien van mij.

Elsje is zo de top.
Het feesten kan niet op.
Daar toasten wij nu op.
Het huis gaat op zn kop.
Want Elsje is zo top.
Een oma in de dop. (2x)

Els, jij bent een miljoen waard.
Vo-or ons allemaal.
Daarom zijn wij nu vrolijk.
Hieperdepiep hoera-a.

Solo papa:
Als ik een glazen schoen vind.
Dan is die vast van jou.
Want jij blijft mijn liefste droomprinses.
Al word je nog zo oud.

Elsje is zo de top.
Het feesten kan niet op.
Daar toasten wij nu op.
Het huis gaat op zn kop.
Want Elsje is zo top.
Een oma in de dop. (2x)

Zeg me dat je niet gaat.
Dat je mij nooit verlaat.
Samen worden we duizend jaar.
Want ik wil je voor altijd bij me.
Ik wil je voor altijd bij me.

Elsje, mijn liefst elsje - Elsje, mijn lieve elsje.
Elsje is zo de top.
Het feesten kan niet op.
Daar toasten wij nu op.
Het huis gaat op zn kop.
Want Elsje is zo top.
Een oma in de dop. (2x)
Aan de voorbereidingen kan het in elk geval niet liggen, aan het weer ook niet!
Goed weekend voor jullie allemaal, wij hebben er zin in!

Groetjes Janneke

3 opmerkingen:

  1. Super, zelf gemaakt blijft altijd het mooist, geniet van een mooie dag!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt werk van geaakt...zo leuk en je moeder zal heel blij zijn als dit gezongen wordt!!!

    Heel veel plezier!!!


    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaaah wat een leuk lied! Daar was ze vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen