maandag 4 april 2011

Goed begin van de week

Vandaag wat foto's van onze mooie bloesemtakken. Genieten om ernaar te kijken! Gister en vandaag zou het somber weer zijn, maar integendeel! Het is heerlijk, zonnig weer! Een goede week allemaal!



Groetjes Janneke

Ps. Hebben jullie ook problemen met je OpenID? Ik kan bij jullie geen reacties achterlaten via OpenID... Hij geeft steeds aan dat hij het adres niet kan verifiƫren, maar het is toch echt het goede adres! (Heb hem ook al gekopieerd vanaf mijn account bij 'instellingen', maar ook dat geen succes....) Hebben jullie tips?

4 opmerkingen:

  1. Beste Janneke,

    Even een reactie. Ik gebruik zelf geen open id.
    Ik gebruik gewoon mijn blognaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die bloesem.daar krijg je nooit genoeg van toch.
    Ik gebruik net als Petra mijn blognaam, misschien dat het daar aan ligt?

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gedoe he als de dingen niet lopen zoals je wilt. Onze laptop is op het moment erg sloom.
    Je hebt prachtige takken in de vaas staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik was eerst he! Mag als eerste kiezen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen