dinsdag 12 april 2011

Er wordt hard gewerkt!

Na een zeer geslaagd feest voor mijn moeder ga ik nu op naar de volgende horde. Op koninginnendag ga ik op de braderie staan, samen met mijn oom. Hij verkoopt samen met zijn dochters zelfgemaakte zweefkristallen (zeer technisch bedacht en gemaakt!) en ik mag allerlei zelfgemaakte spulletjes gaan verkopen. Nu dus nog even hard aan de slag om een gezellige, volle kraam te kunnen maken! Onder andere met theedozen, vlaggenlijnen, schilderijtjes, hartjes, hartjes en hartjes! Misschien neem ik ook nog wat sieraden mee uit de winkel. (Purlz)

Hopelijk tot ziens op koninginnendag!

Groetjes Janneke

3 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke

    Wat zijn zweefkristallen? Ik heb daar nog nooit van gehoord.

    Leuk dat je straks een kraam hebt met koninginnendag, dat zal vast erg gezellig worden. Ik hoop dat je aan het einde van de dag flink verkocht zult hebben. Veel plezier alvast!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die zweefkristallen moet je laten zien hoor, je maakt ons heel nieuwsgierig!!
    Je bent druk hoor, heb je wel tijd om te slapen:)

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je moeder zo genoten heeft! Heeft ze nog met een broche/button rondgelopen?
    Gaaf dat je een verkoop doet van je zelfgemaakte spulletjes. Je zult nog wel druk zijn dus.
    En ja ik ben heel blij met haar! Ik hoop dat jij er ook snel een vindt.Doe ook een oproepje op je blog, je weet maar nooit.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen