vrijdag 15 april 2011

Stapels moeilijke termen....

Een spiegelreflexcamera.... al lange tijd een droom, maar hopelijk binnenkort werkelijkheid voor mij! Op marktplaats heb ik een oproepje gezet en binnen korte tijd heb ik al verschillende reacties gekregen van mensen die hun camera aan mij aanbieden. Erg leuk, maar pff... wat een moeilijke keuze!
Als je op internet gaat zoeken naar gegevens over de camera's begint het mij te duizelen. Zoveel informatie waar ik helemaal niks van begrijp! Ik heb wat mensen om mij heen gevraagd of ze mij willen helpen, als er nog iemand is die tips heeft of nog een leuke aanbieding weet... ik hou me aanbevolen!
Voor vandaag dus geen leuke, gezellige stapel-foto's, maar een stapel soorten digitale spiegelreflexcamera's!


Ik heb alle aanbiedingen nu op een rijtje gezet en sta voor de keuze... welke gaat het worden?
Zodra ik een keuze gemaakt heb laat ik het weten en volgen er natuurlijk snel de mooiste foto's!

Goed weekend, alweer met heerlijk veel zon, wat worden we verwend!

Groetjes Janneke

3 opmerkingen:

  1. Oei wat een moeilijke stapel, wij hebbennu een fuji s5600, al wat jaartjes oud, voldoet nog steeds, maar...als ik je wensen zie dan ga ik ook denken, heel veel succes.

    groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk hoor, zo'n keus maken. Wij hadden ooit een weekje een digitale spiegelreflexcamera geleend van een collega van mijn man. Die vond ik zo heerlijk in het gebruik, dat mijn man zo eentje me toen cadeau heeft gedaan. Dit is een Nikon D40, waar ik nog steeds erg tevreden over ben. Volgens mij zijn echter alle camera's tegenwoordig wel goed. Succes met het kiezen.

    Fijn weekend Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi

    Wat een leuke gezellige blog heb je.Ben lid geworden kom je ook een kijkje bij mij neme?
    Ik ben ook net begonnen met bloggen en snap ook nog het 1 en ander niet maar dat komt nog wel.
    Succes met het uitzoeken van een camera zal vast lukken.

    Fijn weekend Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen