dinsdag 17 mei 2011

Zet 'm op je hoed....

Gisteren ben ik samen met Charlotte naar de Achterhoek gereden. Na een heerlijk nachtje (rustig!) slapen zijn we vanochtend om 9.30u vertrokken naar Makkie.
We konden het snel vinden en waren er als eerste. Even lekker rondgesnuffeld in haar mooie, gezellige huis. Achter elk plekje zit een verhaal, we keken onze ogen uit! Op tafel lagen de 'hoeden' al klaar...

Nadat iedereen binnen gedruppeld was werden we verwend met een heerlijke high-tea uit een bijzonder mooi servies!

En na wat uitleg konden we aan de gang, met biezen. Het is een heerlijk ruikend (naar Afrikaanse rieten matjes), natuurlijk materiaal waar je veel mee kunt maken.
Daarna konden we met elkaar aan de slag. Tussen het harde werken door hebben we heel wat afgekletst!




Met het volgende resultaat:
Helaas hebben Charlotte en ik onze hoed niet helemaal afgekregen, want we moesten op tijd weer naar huis. Zodra ik even rustig de tijd heb ga ik hem afmaken en een mooi plekje geven.
Het was echt een heerlijke dag, leuk om weer wat nieuws te leren, mensen te ontmoeten en te ontdekken dat elk mens toch zo zijn eigen verhaal heeft...
Makkie, enorm bedankt voor deze dag en voor alles wat je ons gegeven hebt! Het was erg bijzonder om je te ontmoeten en ik hoop tot ziens!

Groetjes Janneke

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er zo gezellig uit en jullie hoed is mooi hoor.
    Leuk he om ander mensen te ontmoeten die ook je passie delen,lekker bezig zijn.
    Een mooie dag om op terug te kijken.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was een mooie dag.
    Ik zou het zo weer over willen doen.
    Ik zal er ook nog over schrijven.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er ontzettend gezellig uit en wat een leuke hoedjes.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Janneke,
    Leuk je verslag! Ik vond het ook heel leuk dat jullie er waren! We komen elkaar vast wel weer tegen, in ieder geval in blogland en natuurlijk in de zomereva! Fijn dat jullie weer veilg zijn thuis gekomen! Wilje Charlotte ook de groeten doen. O ja, ze had nog wat op tafel laten liggen! Ik ben bang dat het op is, Tim houdt er ook nogal van en die kwam op de valreep ook nog even aanwapperen. Nou ja dan namens Tim hartelijk bedankt!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke,
    Wat een gezellig blog heb je en wat was het leuk he, gisteren!? Waren jullie op tijd thuis of heb je hopeloos in de file gestaan?
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, ik heb je gevonden! Ja, gezellig was het, hè.. De terugreis nog een beetje vlot verlopen??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het was zeker leuk om elkaar eens in het echt te zien. Een gezellig dag was het het!

    Fijne dag nog, groetjes, ook aan Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    Hier ook al zulke gezellige foto's!
    En wat een leuke blog heb je!
    De namen zitten nog niet zo heel goed in mijn hoofd, (ben ik zo slecht in..) maar zo met de foto's erbij kan ik het niet meer vergeten. Het lijkt na zo'n dag net of je elkaar al langer kent, vind je niet? Het was super..
    En we hebben er allemaal een leuke hoed aan overgehouden!
    Groetjes en tot blogs!
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen