vrijdag 27 mei 2011

Scrapper-de-scrap

Hierbij weer wat resultaatjes van de afgelopen tijd.








Het blijft hier lekker druk in huize Jan Steen, dus helaas komt er niet zoveel uit mijn creatieve handen. Mijn hoofd echter blijft overlopen, dus er komt echt wel weer wat aan!

Deze week hebben we enorm genoten van 3 bossen pioenrozen. Ik ben zó dol op die mooie bloemen! Ze zijn nu over hun hoogtepunt heen, maar ik kan ze nog net niet weggooien...morgen maar!
Eerst gaan we een dagje naar de dierentuin, hopelijk een beetje droog weer, dan maken we er een heerlijk dagje uit van!
Goed weekend allemaal, tot volgende week!

Groetjes Janneke

3 opmerkingen:

  1. Oh ja wat zijn ze prachtig he die pioenen ik kijk ook naar een mooie bos op mijn tafel echt prachtig en ze geuren ook nog lekker ....
    Veel plezier morgen in de dierentuin ik hoop dat jullie het droog houden ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je scrapsels:))Je eet dus nog uit blik:))))
    Het blijft zo leuk om te doen, je kaarten zijn ook leuk.Ik herken het , druk, druk en je hoofd wil zo graag andere dingen doen, wie weet....
    Geniet van de dierentuin,altijd leuk!!

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pas op met scrappen Janneke, het is zeer verslavend. Ik heb het 5 jaar gedaan. In de blikken kun je een kadobon of kadootje indoen als er iemand jarig is. Ik heb een blikopener die geen scherpe randen maakt. Ik doe een kado in de blik, plak de deksel er weer op en draai de blik om en dan moet degene die het kodo krijgt het openen met blikopener. fijne week. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen