vrijdag 6 mei 2011

Toch nog een rommelmarkt!

Gisteren was het 5 mei. In Oegstgeest is er dan altijd een énorme rommelmarkt met braderie... Fantástisch! Anne-Roos mocht bij een vriendin spelen, Thijmen heb ik meegenomen, zodat ik de wagen als 'winkelkarretje' kon gebruiken en zo ging ik op naar de rommelmarkt! Thijmen heeft heerlijk genoten en z'n ogen uitgekeken... en ik ook! Met verschillende tassen kwam ik met een zeer rijk gevoel thuis. Voor de kinderen heb ik diverse kleertjes gekocht, voor Thijmen een (auto)speelkleed in wat zachtere kleuren (ik houd niet zo van al dat felle groen, rood en blauw) en voor mezelf een shirtje, armband, een tas en 10 kanten kleedjes! Voor op de bank 2 kussens en een oude weckpot om iets met het kant te gaan fröbelen. Alles is nu netjes gewassen en hangt te drogen en ondertussen ben ik met mijn 'potje' begonnen. Ik vind het resultaat erg leuk, al kan ik er later alsnog andere dingen mee gaan doen.


Mocht iemand mij ooit blij willen maken met een surprise-party... doe mijn dan maar een 'surprise-rommelmarkt', waar ik dan als eerste in alle rust heerlijk mag gaan snuffelen tussen alle spulletjes! Dat lijkt me echt de grootste verrassing ooit!

Hieronder nog iets anders. Een tijdje geleden heb ik met wat vriendinnen een workshop gedaan bij atelier Nieuwe Talenten. Het was erg leuk en gezellig en dit is het resultaat (Een beschilderde en beplakte doos in de vorm van een hart):




Gezellige en fijne moederdag en een zonnig weekend,

Groetjes Janneke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    Ja wat kan je dan blij zijn hè als je allemaal leuke spulletjes vind.
    En je bent er gelijk al mee in de weer geweest. Leuk zo dat weckpotje.
    Ben benieuwd naar je creatie met de kanten kleedjes.
    Mooi weekend. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk potje en ook al zo gezellig doosjes,

    fijne avond nog

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen