maandag 16 mei 2011

Creatief met anderen

Vorige week maandag ben ik bij Irma geweest om samen te knutselen. Ik vond het wel even spannend om zo bij een wildvreemde langs te gaan, maar het was erg gezellig! Eerst heb ik mijn ogen uitgekeken in haar huis/museum....Heerlijk om zo legaal bij een ander binnen te kunnen kijken! Rond 22.30u gingen we uiteindelijk aan de slag, ik heb weer wat nieuws geleerd... scrappen. Het was zo leuk dat ik daarna thuis ook aan de slag ben gegaan.
Hieronder het resultaat van het blik dat ik bij Irma heb gemaakt.


Ik ga zo samen met een vriendin richting de Achterhoek. Morgen mogen we bij Makkie een workshop 'biezen' volgen. We hebben er erg veel zin in en zijn benieuwd wat ons te wachten staat!
Het resultaat volgt....

Groetjes Janneke

6 opmerkingen:

  1. Janneke wat leuk eerst bij Irma, super hoor en zo leuk is je blikje geworden en dan morgen naar Makkie dat wordt vast heel gezellig.
    Geniet ervan en natuurlijk even verslag doen hoor.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot morgen! Ik heb er zin in :)))

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan ... wat is dat toch leuk dat bloggen zo kom je nog eens ergens en doe je nog eens iets anders dan wat je gewent bent te doen.

    Veel plezier morgen bij Makkie ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat was het leuk he het biezen. Ging jullie terugreis goed? Je hebt een heel gezellig blog en natuurlijk ga ik je volgen!
    groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had nu pas tijd om je blikje te bekijken.
    Het is heel erg leuk geworden.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoi,
    Het ziet er heel leuk uit, dat scrappen. Ik ben er door haar ook mee begonnen, blikje scrappen.
    Ik ben de site van Irma (allemaal kleurtjes kwijt) is ze ermee gestopt dat je weet?
    Groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen