vrijdag 25 maart 2011

Stoffige stapels op vrijdag

Vandaag weer een stapeltje. Stofjes deze keer. Ik kan zo vrolijk worden van al die stoffen, kleurtjes, patroontjes en alle ideeën die erbij komen!








 Ook nog verschillende stoffen vlaggenlijnen, heerlijk al die kleutjes!


Woensdag ga ik naar de stoffenmarkt hier in de buurt.... Mmm... ik kijk er nu al naar uit! Verder genieten we hier erg van het mooie weer, zijn veel buiten! Op naar weer een prachtig mooi en zonnig weekend. (Voor meer stapels zie de weblog Allemaal Kleurtjes.)

Groetjes Janneke

9 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk al die stofjes! Ben benieuwd wat voor'n stapels nieuwe dingen je daar van gaat maken. Volgens mij zit mijn favo rozenstofje er ook weer tussen of niet?
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes, inspiratie genoeg hoor!!! Ik krijg de kriebels al als ik het zie, hartjes, vlaggetjes, knuffeltjes, heerlijk om er mee te prutsen, maar de tuin lokt nu ook dus het is kiezen...

    Een zonnige dag verder, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke blog, ik heb me als volger aangemeld, hoor!
    Kom je ook eens bij mij langs? Welkom!
    Je stofjes zouden mijn stapels kunnen zijn, heerlijk en woensdag ben ik ook van de partij in G..chem??
    Ik herken veel van de foto's op je blog, beetje zelfde ideeën, leuk om te zien.
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellige blog, ik heb me aangemeld als volger hoor. van stapels lapjes word je altijd vrolijk, als ik tijd heb ga ik misschien ook naar het stoffen spektakel woensdag, het is voor mij een beetje een lastige dag.
    fijn weekend, groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk allemaal stofjes.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere stofjes Janneke, daar kun je je wel een tijdje mee uitleven :):)

    Hier in de buurt komt binnenkort ook een stoffenmarkt, ga ik mijn voorraad ook weer eens spekken.

    Ik wens je een fijn weekend, groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk leuk!!! Je zou bijna de kriebels krijgen. ( ware 't niet dat 'k er helemaal niet handig mee ben... ) Veel plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heej Janneke, wat leuk je reactie we wonen best dicht bij elkaar ik woon in Bennebroek ik kon geen email op je blog vinden kun je mij een email sturen dan kunnen we alles doornemen en alles nog meer, gezellig joh:-))
    Groetjes irma

    allemaalkleurtjes@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Janneke,
    Ik zag op het blog van Irma dat jullie gaan knutselen samen.
    Ik keek op je blog en zag allemaal vrolijke knutsels en ben je volger geworden. succes met je stofjes. groeten Petra
    pleuntjesblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen