vrijdag 11 maart 2011

Andere tak

Gisteren heb ik in opdracht weer een tak met hartjes gemaakt. Héérlijk om te doen! Jaap is weer het bos in gestuurd om een mooie tak te zoeken en ik ben lekker bezig geweest om hem te versieren. Op mijn zolderkamer een beetje fröbelen... ik kan me geen beter werk voorstellen!
De mevrouw die hem op kwam halen was gelukkig erg blij, hopelijk gaat ze er van genieten in haar nieuwe huis!
Hieronder wat foto's, helaas weer niet zo mooi, maar ik hoop dat ze wel duidelijk zijn!

De zon schijnt alweer heerlijk, geniet van deze mooie dag en het komende weekend!

Groetjes Janneke

1 opmerking:

  1. Het is zeker leuk geworden Janneke! Net als je blog trouwens. Het is een heel mooi rustig, maar wel sfeervol geheel.

    Ik wens je een heerlijk weekend toe, hartelijke groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen