vrijdag 18 februari 2011

Eerste blog!

Haha! Wie had dat ooit gedacht... Janneke een eigen weblog, haha!
Hierbij dan mijn eerste weblog en eigenlijk ben ik best wel trots. Trots op de grote stappen die ik de afgelopen maanden heb gezet, waardoor ik me zoveel beter voel. Trots op de dingen die ik de afgelopen tijd al geleerd heb en ook wel trots op wat ik al bereikt heb. Het grote genieten van ons gezinnetje, de 'rust' en het weer oppakken van mijn creatieve bezigheden.
Op bijzondere manieren werd me steeds duidelijk gemaakt dat ik weer lekker kon gaan rommelen met stofjes, spulletjes, oude meubeltjes en andere dingetjes.
Vanaf nu zal ik op deze site laten zien wat de resultaten zijn. In Voorhout is zelfs een winkeltje, 'Handmaatje' dat mijn spulletjes verkoopt! Dit winkeltje is een echte aanrader. Allerlei mensen die zelf spulletjes maken kunnen dit daar brengen, het winkeltje van Marion, de enthousiaste eigenaresse is open op vrijdag en zaterdag van 10.00-16.00u (’s-Gravendamseweg 30).
Ik zou het leuk vinden om jullie reacties te zien en te lezen en voor vragen kun je me natuurlijk ook altijd een berichtje sturen!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke,
    Wat een leuke site en wat een leuke spulletjes maak je! Ik wist helemaal niet dat je zo creatief bent, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    Wat heerlijk om te lezen hoe enthousiast je bent! En wat een leuke spulletjes!

    groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen